2012. június 26., kedd

Válaszok

Sziasztok!

Ahogy megígértem, itt is vagyok a válaszokkal.


Tusi:
Hát, gondolom, az eddig olvasottakból, tiszta, hogy itt sosincs nyugalom :D Ha csak abból indulsz ki, hogy mikor a legkevésbé gondolná az ember, akkor jön valami, ami tönkreteszi a már idillikus hangulatot :) De ez így is van rendjén, kell a változatosság, bár úgy érzem, sokszor ezt nagyon eltúloztuk. Talán, mert Ariana is és én is, elég teátrálisak vagyunk :$ 
Rob és Mandy kapcsolata elég érdekes, azt hozzávetve, hogy Rob nagyon... hm... rá nem épp jó fényt vetően viselkedik. Na, meg Mandy fiatal kicsit hozzá, de majd úgyis kiderül... :)



Ági:
:D Öhm, Emmynek lesznek még megmozdulásai feltehetően, viszont egy felnőtt, kiforrt férfi mellett, kénytelen kicsit komolyodni. :) Tehát, valószínűleg, a viselkedése változni fog, ahogy lassan ez eljut a tudatáig. Ugyanez elmondható Kellanről is, aki eddig sutba vágva azt, hogy érett férfi, bebizonyította, hogy tud gyerekesen is viselkedni :D Mindketten hatással vannak egymásra, ahogy ez egy kapcsolatban szokott lenni. Kicsit formálják egymást, egymás egyéniségét, és ez így van rendjén. :)


Bulika:
Kellan és barátai mindig jelen lesznek, és persze aktív cselekvők lesznek ezután is :D
Valamilyen szinten igazad van :) Annak idején megbeszéltük Arianaval, hogy, ha lesz is olyan, ami Nektek olvasóknak nem tetszik, akkor sem változtatunk az általunk kitalált, és folytatott történeti szálon. Na, ez így erős, szóval, lényeg a lényeg, hogy úgy írjuk, ahogy elterveztük, ahogy felépítettük. De szerintem, fontos, hogy Ti mit gondoltok, mert, ha egy idő után makacsan csak az író/írók döntenek, lehet, hogy azért nem fogjátok olvasni, mert úgy érzitek nincs kapcsolat köztetek, és köztünk "írók" közt. Kicsit így meg olyan, mintha együtt írnánk :) Megfelelni senkinek nem akarunk, csupán élvezetesebbé szeretnénk tenni az olvasást számotokra :)
Ez persze az én véleményem, de egyet értek azzal, amit Te gondolsz. :)




Köszönjük a véleményeket, és további szép nyarat Mindenkinek! :)

Laura

3 megjegyzés:

Bulika írta...

Le vagyok törve. Azt hittem a válaszok mellé új fejezet is jön ...
de nem jött :(
Haliho, így olvasót fogtok veszíteni
(na nem engem, de oly rég volt friss, most meg jön ezerrel ez a szép őszies nyár (most épp megfagyok majdnem júliusban))

Névtelen írta...

Sziasztok

Én is reménykedtem, de azért a válszt kösznöm:)

Ági

Névtelen írta...

Huuuu... Sziasztok!
Nem tudom h meg valaki el e olvassa ezt de szeretnem veletek megosztani a velemenyem.
eloszoris neharagudjatok hogy nincsen ekezetem de epp Angliaban toltom a nyarat es hat ilyen a bilentyuzetem. Szivas :/
A mai napon reggel talaltam az oldalra es mar elis olvastam :D
Egyszeruen nem birtam itthagyni. Remek a sztori magam se talalhattam volna ki jobbat. Olyan jol van leirva meg a csavarok es a karakterek is kiralyok :D
Tudom eleg kuszanak tunhet az amit irok de mint latom eleg reg volt itt friss es nagyon orulnek hogyha legkozelebb feljovok valami eletjelet latnek. Es biztosvagyok benne h rajtamkivul mas is varja ezt.
Na puszi mert csak fecsegek itt ossze-vissza xD
A lenyeget elmondtam
Kolett